Purina Satou

Mała aktualizacja

Krylan

Krylan 4

AutorDodany dnia 2013-09-28 11:04:46
Od ostatnich informacji minęło trochę czasu, nie oznacza to jednak, że pozostawiłem stronkę na pastwę losu.

Niedawno dodałem kilka nowych funkcji i poprawiłem działanie paru skryptów.
Przedstawiam wam listę zmian na stronie:
:book: Funkcja "pełny ekran" w czytniku CoRe
:book: Dodane "skróty klawiszowe" oraz "pomoc" w czytniku CoRe
:book: Zmienione ikonki w CoRe oraz emotikony na forum
:book: Dodane zostały "poziomy" w profilu (są one zależne od ilości postów użytkownika)

Obecnie w przygotowaniu są także osiągnięcia (możecie je obejrzeć w profilu). Mam nadzieję, że uda mi się sprawić, aby strona rozwijała się prężnie i żyła. Od strony technicznej daję z siebie wszystko, żeby było dobrze.

Nie będę jednak ukrywał, że nie znam się na reklamie i SEO, dlatego trudno jest mi zebrać większą ilość użytkowników. Staram się jednak bliżej poznać temat i próbować coś na tym polu zdziałać ^_^
Dlatego proszę was o wsparcie. Będę wdzięczny za każdy komentarz z waszej strony. Jeśli znacie kogoś, kto rysuje komiksy, to możecie mu przekazać parę słów o tym portalu.
Jednocześnie korzystając z okazji dziękuję tym, którzy tę stronę do tej pory odwiedzili :heart:
Arik

default avatar 1

Dodany dnia 2013-10-14 00:11:48
Dobrze słyszeć, że zamierzasz rozwijać stronę. Poleciłem ją dla kilku osób , które rysują swoje komiksy, ale jakoś nie widać rezultatów, póki co.

Nie ukrywam, że chciałbym ci jakoś pomóc, czy to jakimiś grafikami, czy reklamując stronę - choć z tą reklamą to u mnie kiepsko - efekty mówią same za siebie.

Krylan

Krylan 4

AutorDodany dnia 2013-10-14 08:16:23
Cześć Arik ^_^

To miło, że coś napisałeś i że próbujesz pomóc. Ja także poszukuję rysowników i kontaktuję się z nimi, jednak jak widać, strona niezbyt ich zachęca.